1. Huiswerkbegeleiding op school

Geef leerlingen een goede basis mee met huiswerkbegeleiding op school

Passend onderwijs en persoonlijke aandacht zijn voor veel leerlingen cruciaal om te groeien. Maar door het lerarentekort zijn klassen vaak te groot en krijgen leerlingen niet meer de aandacht die ze nodig hebben. Merk je dat jouw leerlingen stagneren, en dat er steeds meer leerachterstanden en vertragingen moeten worden weggewerkt? Kijk dan eens naar de mogelijkheden van huiswerkbegeleiding op school.

Huiswerkbegeleiding omvat veel meer dan huiswerkhulp. De leerling krijgt:

• Een luisterend oor
  • Hulp bij persoonlijke groei
  • Vakinhoudelijke ondersteuning
  • Hulp bij wegwerken van leerachterstand
  • Ondersteuning bij aanleren leerstrategieën

Benieuwd?

Zij werken met huiswerkbegeleiding op school:

In 4 stappen naar perfecte huiswerkbegeleiding:

1. Inventarisatie wensen

Om de ideale huiswerkbegeleiding te kunnen bieden, inventariseren we de wensen en behoeften van jullie school en leerlingen. Daarmee kunnen we op zoek naar de juiste kandidaat.

2. Voorselectie kandidaten

Om de beste match voor jouw school te vinden, maken wij een voorselectie. Geschikte kandidaten komen op een persoonlijke kennismaking. Al onze kandidaten zijn pedagogisch en didactisch onderlegd.

3. Starten met begeleiden

Binnen 2 a 3 weken na de start van onze zoektocht start de begeleiding op school, en kunnen jouw leerlingen aan de slag.

4. Evaluatie traject

Tussentijds evalueren we regelmatig de voortgang van de begeleiding. Ook vindt er een eindevaluatie plaats om de resultaten te evalueren.

Meer weten? Vraag vrijblijvend ons informatiepakket aan!

Huiswerkbegeleiding via het Nationaal Programma Onderwijs

Jouw school kan via het NPO op een duurzame wijze huiswerkbegeleiding realiseren.
We denken graag met je mee, dus vraag ons naar de mogelijkheden.

Of je nu op zoek bent naar 1-op-1-begeleiding of ondersteuning in groepjes, huiswerkbegeleiding van ABCopschool zorgt dat leerlingen groeien en vooruitkomen. Bovendien helpen onze oplossingen bij het verlagen van de werkdruk bij jouw team. Verder staat ABCopschool bekend om:

Binnen 2 weken al huiswerkbegeleiding op school.

Of het nu gaat om 10 tot 100 leerlingen of enkele tot meerdere scholen.

Welk vraagstuk ook speelt, als vaste partner denken we mee over de beste oplossing.

Staffelkorting

Meld je meerdere scholen onder één stichting aan, dan profiteer je van onze staffelkorting.

Professioneel, flexibel en zeer prettig in de samenwerking!

Ontdek waarom docenten graag samenwerken met onze huiswerkbegeleiders.

Help je leerlingen verder. Vind de huiswerkbegeleider voor jullie school.

Bijles

Van individuele bijles tot bijles in groepjes, ABCopschool helpt je graag verder.

Leren leren

Geef leerlingen de beste basis voor hun leertraject. Leer hen de juiste leerstrategieën aan.

Examentraining op school

Laat leerlingen vol zelfvertrouwen aan hun examens beginnen. Bied hen examentraining via ABCopschool.