Internationale schakelklassen

ABCopschool is een organisatie die zich richt op het ondersteunen van het onderwijs in Nederland. Een van de manieren waarop we dit doen is door nauw samen te werken met ISK’s, oftewel Internationale Schakelklassen. Dit zijn scholen waar nieuwkomers die de Nederlandse taal nog niet beheersen, worden voorbereid op het reguliere onderwijs.

Een van de grootste uitdagingen voor ISK’s is het vinden van geschikt personeel. Daarom hebben ze vaak behoefte aan onderwijspersoneel zoals NT2 docenten, pedagogen en leerkrachtondersteuners. ABCopschool kan helpen bij de personeelsinzet door het leveren van deze professionals.

Op deze manier dragen wij bij aan de kwaliteit van het onderwijs in Nederland en zorgen we er bovendien voor dat nieuwkomers snel en effectief kunnen integreren in de Nederlandse samenleving. Wij zijn trots op de samenwerkingen die we hebben met een groot aantal ISK’s in het land en kijken ernaar uit om nog meer scholen te kunnen ondersteunen met onze expertise en ervaren professionals.

Personeelsinzet

ABCopschool is uniek in de manier waarop wij onze kandidaten vinden. Wij hebben namelijk een groot netwerk van onderwijspersoneel dat landelijk dekkend is. Dit betekent dat wij de beste kandidaten kunnen vinden voor onze opdrachtgevers, waar zij zich ook bevinden.

Om deze kandidaten te vinden maken wij gebruik van innovatieve en moderne manieren. Zo hebben wij een eigen netwerk waarop onderwijzers met elkaar in contact kunnen komen en waar wij vacatures kunnen delen. Daarnaast maken wij gebruik van social media en andere online kanalen om onderwijzers te bereiken.

Dankzij deze moderne en creatieve manieren van werving en ons grote netwerk van onderwijspersoneel zijn wij in staat vrijwel alle openstaande vacatures te vullen van scholen die een aanvraag bij ons doen. Wij zijn dan ook trots op de goede samenwerkingen die wij hebben met scholen door heel Nederland.

Met ABCopschool ben je verzekerd van de beste kandidaten voor jullie school. Of je nu op zoek bent naar een ervaren (ortho)pedagoog of een onderwijsassistent, wij vinden de juiste persoon voor jullie vacatures. Neem gerust contact met ons op om te ontdekken wat wij voor jullie school kunnen betekenen.