1. Onderwijsondersteuner

Behoud onderwijskwaliteit met onderwijsondersteuners

Ervaren jullie een lerarentekort? Dan staat jullie docententeam onder druk en komt de kwaliteit en continuïteit van jullie onderwijs in gevaar. Iets dat een direct effect heeft op de leerlingen. Voorkom die gevolgen en behoud onderwijskwaliteit met onze onderwijsondersteuners.

Van onderwijs- tot leraarondersteuner en van klassenondersteuner tot klassenassistent, ABCopschool heeft de hulp op maat die jouw team nodig heeft. Samen zetten we jullie leerlingen weer centraal!

Zij werken met onderwijsondersteuners van ABCopschool:

In 3 stappen jullie onderwijsondersteuner gevonden

1. Wensen in kaart

Bespreek de wensen van docenten en de behoeften van leerlingen met ons, zodat wij gericht voor jullie kunnen gaan zoeken.

2. Keuze uit voorselectie

Selecteer je favorieten uit de keuzelijst die wij je voorleggen. Deze kandidaten nodigen we uit om bij jou op gesprek te komen.

3. Match gevonden!

Voer de gesprekken en vind je match. Vaak kan een onderwijsondersteuner al binnen twee weken bij jullie aan de slag!

Meer weten? Vraag vrijblijvend ons informatiepakket aan!

Onderwijsondersteuner via Nationaal Programma Onderwijs

Mogelijk kan jouw school een onderwijsondersteuner inschakelen volgens de menukaart van het NPO.
We denken graag met je mee, dus vraag ons naar de mogelijkheden.

Welke NPO-gerelateerde oplossing je ook zoekt, bij ABCopschool kun je rekenen op:

Binnen 2 weken al een extra onderwijsondersteuner.

Afgestemd op wensen van de school en hulpvragen van leerlingen.

Welk vraagstuk ook speelt, als vaste partner denken we mee over de beste oplossing.

Ik heb het gevoel dat ik het nu beter snap en ook meer zelfvertrouwen heb.

Lees hoe onze enthousiaste onderwijsondersteuners leerlingen centraal zetten.

Verbeter jullie onderwijskwaliteit. Vind de onderwijsondersteuner voor jullie team.

Extra docent

Jouw docententeam weer compleet maken?
Vind een extra docent die perfect in jullie team past.

Extra onderwijsassistent

Liever een onderwijsassistent erbij in de klas? Ook die kunnen wij voor je vinden.

Kennisbank

Als partner ondersteunen we je ook graag met alle andere vraagstukken. Bekijk gratis downloads, kennisartikelen en meer in onze kennisbank.