1. Reviews

Reviews van onze klanten

Lees hoe scholen, ouders en leerlingen ABCopschool ervaren.

Contact verloopt prettig

Mijn ervaring met ABC op school is uiterst positief. De medewerkers zijn duidelijk in de taakomschrijving en het contact verloopt prettig. Via ABC op school werk ik de maanden april, mei en juni als remedial teacher op de RK de Regenboog, een basisschool in Rotterdam Beverwaard. Het werken daar vind ik heel plezierig. Leuke, hardwerkende leerlingen, fijne collega’s een erg aardige directeur die mij wegwijs maakt en duidelijke instructies geeft. Tijdens de periode dat ik er werk informeren de medewerkers van ABC op school ook hoe ik het werk ervaar hetgeen ik als uiterst attent en prettig ervaar.

Jan Vermeulen

Leerlingen presteren beter

ABCopschool organiseert bijlessen en examentraining op onze middelbare school. We merken hierdoor dat leerlingen lekkerder in hun vel zitten en beter presteren. Kortom zeer tevreden ook over ons contact met Roï Rigler van ABCopschool.

Sibbelina Jansen

Zeer tevreden

Professioneel, flexibel en zeer prettig in de samenwerking! ABCopschool staat open voor de ontwikkeling van iedere leerling om de kwaliteit te verbeteren voor de toekomst. Bij vragen neemt ABCopschool direct contact op. Ik ben zeer tevreden! Dank jullie wel!

Prettig samenwerken

Ik vind het erg prettig om met ABCopschool samen te werken. Ze werken professioneel en zijn altijd goed bereikbaar. ABCopschool draagt op een mooie manier bij aan de educatie van de leerlingen.

Romy Tempelman

Fijne docent

Ik heb zelf bijles gehad op school via ABCopschool en ik had echt een hele fijne docent. Ik heb het gevoel dat ik het nu beter snap en ook meer zelfvertrouwen heb.

Allon Rigler

Een geweldig team

Een geweldig team om in samen te werken waar alle neuzen dezelfde kant op staan. Vind het erg leuk om elk kind op maat te kunnen helpen!

Jurjen Doornbos

Handig vragen stellen via Whatsapp

Het ging niet goed bij mijn dochter op school. Ze kwam er maar niet uit met haar huiswerk en de cijfers bleven achteruitgaan. We vonden via Google al snel abcbijles. De vaste begeleider van Maya helpt haar met plannen, overhoren en kijkt het huiswerk na. Maya heeft nu meer structuur en minder stress. De band is goed en Maya kan ook via whatsapp altijd vragen stellen over de stof. Als ouder valt er dan ook echt een last van je schouders af.

Nienke Jansen
Ouder
Amersfoort

Erg professioneel geregeld…

Onze zoon Tim heeft altijd al moeite gehad met wiskunde en scheikunde. Daarom hebben we aangeklopt bij ABCopschool. De begeleiding is allemaal erg professioneel geregeld; er werd een motivatie- en studievaardighedentest afgenomen bij Tim en een plan van aanpak op maat gemaakt. Wij als ouders, Tim en de begeleider, weten precies naar welke doelen we streven, dit geeft rust en zekerheid.

Marta van Gelderen
Ouder
Zeist

Geslaagd, zonder stress

In 5 havo merkte ik dat de voorbereidingen voor de examens erg stroef ging. Door de grote hoeveelheid stof en de afleidingen lukte het mij maar niet om te beginnen. In overleg met mijn ouders hebben we een pakket aangeschaft bij ABC op school. Mijn vaste begeleider heeft me geholpen met het maken van een goede planning, geeft me oefeningen mee en heeft het antwoord op mijn vragen. Hierdoor ben ik uiteindelijk geslaagd, zonder al te veel stress!

Thomas Vermeer
Huiswerkbegeleiding
Leerling 5 Havo te Zeist

Heb jij interesse in deze uitdaging? Maak kennis met Jurgen Kruger via:

T: 06-48800773      M: [email protected]

Solliciteren