1. Examentraining

Geslaagde eindexamenscholieren met examentraining op school

Voor een leerling is zelfvertrouwen ontzettend belangrijk om de examens te kunnen behalen. Maar de meesten kampen met stress, hebben lessen gemist, raken gedemotiveerd of lopen een achterstand op gedurende het jaar. Als daar nog een lerarentekort en uitval bijkomen, is het recept voor een slecht resultaat compleet. Totdat je jouw leerlingen slimme examentrainers biedt!

Examentrainers van ABCopschool bereiden jouw leerlingen voor op deze belangrijke periode. In kleine groepjes krijgen de scholieren een combinatie van belangrijkste onderdelen: vakinhoudelijke ondersteuning, huiswerkbegeleiding en leren leren. Tijdens schooltijd of na school, maar altijd op school. Zo gaan jouw scholieren zelfverzekerd hun examenperiode tegemoet.

Zij zetten examentraining in via ABCopschool:

Examentraining op school in 4 stappen:

1. Wensen & behoeftes

Die nemen we door om te kijken welke examentrainers het beste aansluiten. Met die wensen starten wij de zoektocht.

2. Werving & voorselectie

Om jullie scholieren zo goed mogelijk te helpen, werven wij kandidaten en maken wij een voorselectie.

3. Start begeleiding

Binnen 2 tot 3 weken kan jullie examentrainer al aan de slag met de begeleiding van de leerlingen.

4. Evaluatie tussentijds en na afloop

Om jullie doelen te behalen evalueren we regelmatig wat de tussenstand is. Na het traject blikken we terug middels een eindevaluatie.

Meer weten? Vraag vrijblijvend ons informatiepakket aan!

Examentrainer gefinancierd via het Nationaal Programma Onderwijs

Jouw school kan via het NPO op een duurzame wijze examentrainingen realiseren.
We denken graag met je mee, dus vraag ons naar de mogelijkheden.

Of je nu op zoek bent naar eindexamentraining voor het vmbo, havo of vwo, ABCopschool helpt jouw leerlingen zelfverzekerd examens maken. Bovendien helpen onze oplossingen bij het verlagen van de werkdruk binnen jouw team. Verder staat ABCopschool bekend om:

Binnen 2 weken al examentraining op school.

Of het nu gaat om 10 tot 100 leerlingen of enkele tot meerdere scholen.

Welk vraagstuk ook speelt, als vaste partner denken we mee over de beste oplossing.

Staffelkorting

Meld je meerdere scholen onder één stichting aan, dan profiteer je van onze staffelkorting.

Ik heb het gevoel dat ik het nu beter snap en ook meer zelfvertrouwen heb!

Ontdek waarom leerlingen graag studeren met onze examentrainers.

Help je leerlingen verder. Introduceer examentrainers op jullie school.

Bijles

Van individuele bijles tot bijles in groepjes, ABCopschool helpt je graag verder.

Huiswerkbegeleiding

Van individuele begeleiding tot begeleiding in groepjes, ABCopschool helpt je graag verder.

Leren leren

Geef leerlingen de beste basis voor hun leertraject. Leer hen de juiste leerstrategieën aan.