1. Vergelijken
  2. Maandag Onderwijs versus ABCopschool

Maandag Onderwijs versus ABCopschool

Jouw docententeam heeft het al druk genoeg. Daarom wil je jouw team het liefst zo efficiënt mogelijk uitbreiden met een nieuwe werknemer. Op deze pagina vergelijken we twee grote spelers in de markt, namelijk ABCopschool en Maandag, die op efficiënte wijze nieuwe medewerkers voor je vinden.

Meteen meer weten?
Vraag  gratis ons informatiepakket aan:

Samenvatting

In Nederland heerst al jaren een lerarentekort. Iets dat de huidige docententeams onder grote druk zet. Extra hulp voor de teams is daarom zeer gewenst, maar wel onder een voorwaarde: dat die hulp efficiënt ingezet wordt. Want als er één ding is dat je wilt voorkomen, is dat je jouw team nog verder onder druk zet met de zoektocht en inwerkperiode van een nieuwe medewerker. Daarom werk je het liefst met een partner die je snel en goed voorziet van extra hulp. Om jouw keuze te vergemakkelijken, vergelijken we op deze pagina twee partijen die onderwijspersoneel inzetten.

ABCopschool
ABCopschool is opgericht door en voor scholen. Met een uitgebreide expertise in het onderwijsveld weet ABCopschool precies welke kandidaten bij scholen passen, en wat zij moeten kunnen om gestroomlijnd een team te ondersteunen. De eerste kandidaten kunnen zo al binnen een week voorgesteld worden. ABCopschool geniet een hoge waardering van scholen, ouders en leerlingen.

Maandag

Maandag is detacheerder in de publieke sector. Ze zorgen voor een snelle oplossing, hebben kandidaten van een hoog niveau en hebben een goede samenwerking met opdrachtgever en -nemer hoog in het vaandel staan. Onderwijs is één van Maandag’s sectoren.

Zetten we Maandag Onderwijs tegenover ABCopschool, dan zien we:

Onderwerp ABCopschool Maandag
Eerste kandidaten binnen 1 week
Kleinschalig
Onderwijsexperts
Scherpe tarieven
Eigenaren zelf werkzaam in onderwijs
Kosten per uur €50 – €70 €70 – €100
Ervaringen van klanten 4,5/5 ster 3,9/5 ster

Wat zeggen klanten?

Zij werken met huiswerkbegeleiding op school:

De voordelen van ABCopschool in het kort:

Onderwijsexperts

Binnen 1 week kandidaten

Scherpe tarieven

Gem. beoordeling: 4,5

Naast bovenstaande voordelen, kun je bij ABCopschool altijd rekenen op:

Binnen 2 weken al extra ondersteuning

Afgestemd op de wensen van de school en hulpvragen van leerlingen

Welk vraagstuk ook speelt, als vaste partner denken we mee voor de beste oplossing

Vandaag nog meer weten?

Vraag het gratis informatiepakket aan.