Vacature leerkracht Roermond

Leuk je te ontmoeten!

Ben jij als leerkracht basisonderwijs op zoek naar een nieuwe unieke uitdaging? Wil jij ook elke leerling in zijn eigen kracht zetten? Dan zijn we op zoek naar jou! De leerkrachten die wij zoeken zijn didactisch en pedagogisch onderlegd, flexibel en kunnen de leerlingen op een juiste manier motiveren! Voor het (voortgezet) speciaal onderwijs in Roermond zijn wij op zoek naar een enthousiaste leerkracht!

Wat ga jij doen:

Op de school wordt les gegeven aan kinderen van 4 t/m 18 jaar met een complexe onderwijs- en zorgvraag, waarbij er nauw wordt samengewerkt met zorgpartners.

Jij bent een flexibele leerkracht die elke leerling op zijn eigen manier kan motiveren en goed kan samenwerken binnen het team. Binnen de school heb jij je eigen klas, maar wordt er gewerkt in unitonderwijs.Op deze wijze kan er gepast onderwijs geboden worden voor iedere leerling. In overleg kan er een keuze gemaakt worden voor welke groep jij werkzaam gaat zijn.

Wat bieden wij jou?

• Onderwijs op basis van unitonderwijs
  • Salaris €40,- per uur op basis van detachering of zzp
  • Fulltime functie (in overleg minder uur per week)
  • Startdatum 10-01-2022

Solliciteer snel en wie weet begin jij aan een nieuwe uitdaging op deze leuke en unieke school!

Match?

• Beschik jij over een PABO diploma?
  • Heb jij werkervaring in het onderwijs?
  • Een boost aan motivatie om het onderwijs in te gaan?
  • Woonachtig in omgeving Venlo of Roermond?
  • Dan komen wij graag met jou in contact!

Hoe gaat het proces nu voor jou verder?

Stap 1: Klik onderstaand op de solliciteer nu knop en laat je gegevens achter.

Stap 2: Wij nemen binnen 2 werkdagen telefonisch contact met jou op om de mogelijkheden te bespreken
Stap 3: Wij zetten jouw cv + motivatie door naar de school

Stap 4: Er wordt contact met jou opgenomen om een sollicitatiegesprek in te plannen

Stap 5: Het sollicitatiegesprek op school
Stap 6: De school wil graag met jou samenwerken en je gaat beginnen aan een nieuwe uitdaging.

Dit zijn wij:
ABCopschool is een expert op het gebied van passend onderwijs en een groot voorstander van spelend leren. Door het hele land werken we samen met 100+ basis- en middelbare scholen waar we enerzijds de duurzame personeelsinzet realiseren en anderzijds begeleidingstrajecten op maat (o.a. bijles en huiswerkbegeleiding). Op die manier kunnen we samen met de school iedere leerling in zijn kracht zetten om optimaal te blijven leren!

Solliciteer direct: