1. Onderwijsassistent gevraagd

Onderwijsassistent gevraagd? ABCopschool vervult je vacature!

Onderwijsassistent gevraagd voor jouw team? Geef leerlingen weer extra aandacht, maak de handen vrij van je docenten en laat het management team zich weer richten op hun kerntaken: het verbeteren van de kwaliteit en continuïteit van het onderwijs. Vind onderwijsassistenten met onze ondersteuning.

Of je nu op zoek bent naar onderwijsassistenten die op zzp-basis of juist gedetacheerd kunnen ondersteunen, je vindt ze allemaal via ABCopschool. Wij zorgen voor een oplossing op maat en nemen al het regelwerk uit handen.

Zij werken met onderwijsassistenten van ABCopschool:

Zo vind je met ABCopschool jouw onderwijsassistent:

1. Behoeftes bespreken

Voor een onderwijsassistent die perfect in jouw team past, bespreken we graag je wensen en behoeftes. Met dat wensenlijstje gaan wij aan de slag.

2. Keuze maken uit voorselectie

Je ontvangt onze selectie van de meest geschikte kandidaten. Deze vergelijk en beoordeel je om vervolgens te kiezen wie je op gesprek laat komen.

3. Vind jullie match!

Na het houden van de gesprekken, kies je de kandidaat die het beste bij jullie past. Zo vind je vaak al binnen twee weken de match die bij jullie aan de slag gaat!

Meer weten? Vraag vrijblijvend ons informatiepakket aan!

Extra onderwijsassistent via Nationaal Programma Onderwijs

Mogelijk kan jouw school voordelig een extra onderwijsassistent inschakelen met NPO-gelden.
We denken graag met je mee, dus vraag ons naar de mogelijkheden.

Welke NPO-gerelateerde oplossing je ook zoekt, bij ABCopschool kun je rekenen op:

Binnen 2 weken al een extra onderwijsassistent!

Afgestemd op wensen van de school en hulpvragen van leerlingen.

Welk vraagstuk ook speelt, als vaste partner denken we mee over de beste oplossing.

Erg prettig om met ABCopschool samen te werken.

Ontdek waarom docenten het prettig vinden om met onze onderwijsassistenten te werken.

Verbeter de kwaliteit van jullie onderwijs. Vind de match voor jullie team.

Extra docent

Jouw docententeam weer compleet maken?
Vind een extra docent die perfect in jullie team past.

Extra onderwijsondersteuner

De oplossing voor jullie tekort kan natuurlijk ook bij een onderwijsondersteuner liggen.

Kennisbank

Als partner ondersteunen we je ook graag met alle andere vraagstukken. Bekijk gratis downloads, kennisartikelen en meer in onze kennisbank.