1. Extra ondersteuning en begeleiding op school

Extra ondersteuning en begeleiding op school

Laat jullie onderwijskwaliteit niet langer lijden onder het alsmaar groeiende lerarentekort. Kies voor duurzame, strategische ondersteuning in de vorm van extra personeel of extra begeleiding voor jouw leerlingen.

Klik op een van onderstaande opties om meer te weten te komen.

Extra personeelsinzet

Het lerarentekort in Nederland raakt ons allemaal. Of je nu in het basis- of voortgezet onderwijs werkt, iedere school loopt risico de kwaliteit en continuïteit van hun lessen niet langer meer te kunnen waarborgen. ABCbijles zorgt voor extra personeelsinzet en zoeken de beste oplossing voor jouw school.

Extra begeleiding

Merk je dat er steeds meer leerachterstanden en vertragingen moeten worden weggewerkt en dat jouw leerlingen stagneren? Is er bijles nodig, begeleiding bij huiswerk. examentraining of persoonlijke aandacht voor leerlingen? Kijk dan eens naar onze mogelijkheden voor extra begeleiding op school:

Daarom kiezen scholen voor ABCopschool

Geluk van de leerling is ons hoogst haalbare doel

Sociale onderneming

100+ samenwerkingen