1. Docenten gezocht

Extra docenten gezocht? ABCopschool helpt je verder

Docenten gezocht voor jouw school? Net als die van jou, wordt iedere school momenteel geraakt door het flinke lerarentekort, en dat is slecht nieuws. Het betekent enerzijds dat je als school de kwaliteit en continuïteit van je onderwijs niet meer kunt garanderen. Anderzijds neemt de werkdruk toe op je team. Iets dat op lange termijn kan zorgen voor een toename aan burn-outs en overspannenheid. Maar gelukkig kan het anders.

Met de extra leerkrachten van ABCopschool kan jouw team weer opgelucht ademhalen. Onze enthousiaste onderwijzers vullen de openstaande vacatures op en zorgen er samen met jouw team voor dat leerlingen hoge kwaliteit onderwijs krijgen. Jouw team blij, je leerlingen blij en de continuïteit van jullie onderwijs gewaarborgd.

Zij werken met extra docenten van ABCopschool:

De Catamaran (AMOS)
Vivere, your school of life
Kamerlingh Onnes

In 3 stappen van docenten gezocht naar docenten gevonden:

1. Bespreek je wensen

Als eerste bespreek je jullie wensen en behoeften met ons. Zo kunnen wij een complete inventarisatie maken van de ideale kandidaat.

2. Ontvang de voorselectie

Vergelijk en beoordeel de kandidaten die wij voor je selecteren op basis van je wensen. Kies hier de kandidaten uit die op gesprek mogen komen.

3. Vind jullie match!

Voer gesprekken met jouw selectie en vind jullie match. Vaak kan de gewenste kandidaat al binnen twee weken bij jullie aan de slag!

Meer weten? Vraag vrijblijvend ons informatiepakket aan!

Extra docent via Nationaal Programma Onderwijs

Jouw school kan via het NPO op een duurzame wijze extra docenten inzetten.
We denken graag met je mee, dus vraag ons naar de mogelijkheden.

Waarom ABCopschool?

Of je nu op zoek bent naar een ZZP leerkracht, een pabo student voor de klas of een gedetacheerde invaldocent, bij ABCopschool vind je betrouwbare en enthousiaste aanvullingen voor je team. Bij ons kun je altijd rekenen op:

Snelle oplossingen

Binnen 2 weken al een extra docent!

Maatwerk

Afgestemd op wensen van de school en hulpvragen van leerlingen.

Duurzame samenwerking

Welk vraagstuk ook speelt, als vaste partner denken we mee over de beste oplossing.

Los je lerarentekort op. Laat ons de match vinden voor jullie team.

Extra onderwijsondersteuner

De oplossing voor jullie tekort kan natuurlijk ook bij een onderwijsondersteuner liggen.

Extra onderwijsassistent

Liever een onderwijsassistent erbij in de klas? Ook die kunnen wij voor je vinden.

Kennisbank

Als partner ondersteunen we je ook graag met alle andere vraagstukken. Bekijk gratis downloads, kennisartikelen en meer in onze kennisbank.