ABCopschool heet tegenwoordig Tip

Bekijk onze nieuwe website www.tiponderwijs.nl

7+ jaar ervaring

ABCopschool bestaat meer dan 7 jaar!

100+ samenwerkingen

Op basisscholen door heel Nederland.

3000+ begeleiders

Landelijk zetten we ruim 3000 begeleiders in op basisscholen.

Bekend van onder andere:

Waarom kiezen voor ABCopschool?

De voordelen voor jouw school.

De leerling centraal

We zetten de ontwikkeling en het welbevinden van de leerling altijd centraal. Hierdoor kan het kind op zijn eigen tempo en niveau een groei realiseren en plezier ervaren.

Methodes school

Tijdens de instructie in kleine groepjes op locatie van de school, gaan we uit van de eigen schoolmethodes van de school. Dit voorkomt verwarring bij de leerlingen en zorgt voor optimaal resultaat.

Brede ontwikkeling

De begeleiders hebben oog voor het welbevinden van de leerling en werken vanuit een positieve insteek aan de stof. Ook passen we, in overleg met de school, bewegend en spelend leren toe.

Wil je direct een afspraak inplannen? We komen geheel vrijblijvend kennismaken (online of fysiek) en horen graag wat de uitdagingen en kansen zijn op jouw school.

Zo gaan we samen voor persoonlijke ontwikkeling

Omdat ieder kind uniek is!

Wat bieden wij?

Instructie in kleine groepjes op locatie van de school

Samen met jouw school inventariseren we bij welke vakken en leerjaren er hiaten zijn. Vervolgens maken we een plan van aanpak en koppelen we pedagogisch en didactisch onderlegde begeleiders aan de groepjes leerlingen. We werken met de eigen methodes van de school.

Gelijke kansen voor ieder kind

Door het NPO is het voor scholen mogelijk om meer leerlingen de voordelen te laten ervaren van aanvullende ondersteuning. Ook werkt ABCopschool nauw samen met Stichting Leergeld, zodat kinderen van ouders met minder financiële middelen alle kans krijgen om zich te ontwikkelen.

Voor wie

Basisscholen

Begeleiding op school is mogelijk voor groep 3 t/m groep 8.

Alle vakken en groepen

We hebben ervaren en enthousiaste begeleiders voor alle vakken en groepen.

Heel Nederland

ABCopschool bouwt aan kansrijk onderwijs met basisscholen door heel Nederland! Dus ook in Amersfoort, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Groningen.

Impressievideo

ABCopschool in de praktijk:

‘Leerlingen die groeien ten opzichte van zichzelf’

Daarom kiezen scholen voor ABCopschool

Geluk van de leerling is ons hoogst haalbare doel

Sociale onderneming

100+ samenwerkingen

Kwaliteitskeurmerk LVSi

Ons rapportcijfer 8,8

Sinds 2017

Contact verloopt prettig

Mijn ervaring met ABC op school is uiterst positief. De medewerkers zijn duidelijk in de taakomschrijving en het contact verloopt prettig. Via ABC op school werk ik de maanden april, mei en juni als remedial teacher op de RK de Regenboog, een basisschool in Rotterdam Beverwaard. Het werken daar vind ik heel plezierig. Leuke, hardwerkende leerlingen, fijne collega’s een erg aardige directeur die mij wegwijs maakt en duidelijke instructies geeft. Tijdens de periode dat ik er werk informeren de medewerkers van ABC op school ook hoe ik het werk ervaar hetgeen ik als uiterst attent en prettig ervaar.

Jan Vermeulen

Leerlingen presteren beter

ABCopschool organiseert bijlessen en examentraining op onze middelbare school. We merken hierdoor dat leerlingen lekkerder in hun vel zitten en beter presteren. Kortom zeer tevreden ook over ons contact met Roï Rigler van ABCopschool.

Sibbelina Jansen

Zeer tevreden

Professioneel, flexibel en zeer prettig in de samenwerking! ABCopschool staat open voor de ontwikkeling van iedere leerling om de kwaliteit te verbeteren voor de toekomst. Bij vragen neemt ABCopschool direct contact op. Ik ben zeer tevreden! Dank jullie wel!

De 6 zekerheden van ABCopschool

Vrijblijvend kennismaken

100% kwaliteitsgarantie

Gecertificeerd door de LVSI

Voor groep 3 t/m groep 8 en in alle vakken

Wij luisteren naar je wensen en behoeften

Persoonlijke ontwikkeling en plezier

Zekerheid, betrouwbaarheid en kwaliteit

ABCopschool is trots om lid te zijn van de Landelijke Vereniging van Studiebegeleidingsinstituten (LVSI).

Als instituut word je niet zomaar lid. De LVSi toetst haar leden op een aantal kwaliteitseisen, betrouwbaarheid en veiligheid. Het allerbelangrijkste is dat het instituut een omgeving creëert waar de leerling zich op zijn gemak voelt, vertrouwen krijgt en wordt gestimuleerd om het beste uit zichzelf naar boven te halen.

Als je kiest voor een aangesloten instituut, dan kies je voor zekerheid, betrouwbaarheid en kwaliteit.

Vrijblijvend kennismaken?

Stuur een bericht of bel direct: 06 18 90 63 93